zondag 18 september 2011

Dit ben ik...

Ik ben Debby Gerhardt.
Ik ben een doorgeslagen amateur fotografe.
Al sinds mn jeugd liep ik met camera's rond, al dan niet met een filmpje erin. Zoniet, dan fantaseerde ik dat er toch fotos op gewoon een rolletje papier stonden.
Mijn eerste spiegelreflex was een Praktica. Na een tweede Praktica kocht ik een Pentax.
Toen het digitale tijdperk aanbrak kochten we voorzichtig een Canon EOS 300D.
Inmiddels ben ik super blij met mn Canon 7D!

In de jaren 80 en 90 deed ik fotowerk i.s.m. ElvicVideo in Huizen, oa droomautos en Bruiloften.
Maar toch heb ik er nooit mn werk van gemaakt, dat kwam gewoon niet bij me op, ik had een leuke baan in een speelgoedwinkel.

Iets wat ik altijd erg leuk vond, waren de mobiele fotostudiootjes waar je kostuums aantrok, om dan bv als cowboy op de foto te gaan. Het leek me leuk, om dat ook met andere kostuums te doen, maar vooral het fotograferen in een studio trok erg aan. 2 Jaar geleden kocht ik maar eens een studiosetje met lampen en een achtergrond om het een en ander eens uit te proberen. En dat was een geweldige ervaring. Samen met mn 2 dochters maakten we fotos met Venetiaanse maskers. Dit vonden we zo'n leuk idee, dat Fotostudio StravaGanza is ontstaan. Met een knipoog naar extravagant.

Inmiddels zijn er al vele jongens en meisjes, dames en heren in mn studiootje geweest, en de meesten hebben een foto met een van de vele Venetiaanse maskers.

Ook doe ik fotoshoots op lokatie, en maak ik graag fotos in de natuur en op stedenstips.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten